Metal Princess

Min blogg handlar om mig, mitt liv, mina tankar & funderingar kring allt...

Välkommen till min nya blogg!

Publicerad 2011-02-26 23:59:00 i Allmänt

 

Hej och välkommen till min blogg!

Jag har sutttit och funderat flera gånger på om jag skulle börja blogga. Efter många om och men, så bestämde jag mig äntligen för att göra det och sitter redan nu framför datorn och skriver på mitt allra första inlägg här! Det känns riktigt kul.

I min blogg kommer jag skriva mycket om min vardag och vad som händer i mitt liv. Den kommer också bestå mycket av bilder eftersom jag gillar att fotografera med min kamera! 

Här får du också läsa om hur det är att leva med ett osynligt handikapp...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sammy

Jag är en hårdrocksälskande tjej på 27 år som bloggar om mig själv och vad som händer i mitt spännande liv. Musiken är även en stor del av mitt liv och jag spelar trummor, gitarr, fiol och sjunger! Jag skriver också egna låttexter. I den här bloggen får du följa allt som sker i min värld!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela