Metal Princess

Min blogg handlar om mig, mitt liv, mina tankar & funderingar kring allt...

Kontakta mig...

Publicerad 2012-08-11 14:42:00 i Kontakt

Här nedan finner du olika sätt att ta kontakt med mig, personligen och över nätet.
Du kan också om du vill lämna en kommentar längst ner på denna sida. 

Telefon: -
E-mail: Camilla.Strö[email protected]
Facebook: Sammy.Stromberg.89 
Instagram: Metalbaby89
Skype: Camilla.Stromberg89 
Youtube: Metalbaby89
Twitter: Metalbaby89
KiK: Sammy.Stromberg 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sammy

Jag är en hårdrocksälskande tjej på 27 år som bloggar om mig själv och vad som händer i mitt spännande liv. Musiken är även en stor del av mitt liv och jag spelar trummor, gitarr, fiol och sjunger! Jag skriver också egna låttexter. I den här bloggen får du följa allt som sker i min värld!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela